Gevinstrealisering kræver, at du fokuserer på de mennesker, der skal ændre adfærd.
Vil du skabe værdi i dine projekter, kræver det et dedikeret og kontinuerligt fokus på gevinstrealisering.
Men det er ikke nok, at vi designer projekter til at skabe værdi og får realiseret leverancerne. Vi må ikke glemme at fokusere på de mennesker, der skal ændre adfærd.
Mennesket er den stærkeste fællesnævner i stort set enhver forandring. Og uden forandring, ingen gevinstrealisering. For at få succes med dine projekter og forandringsprocesser må du gøre det let for de involverede at handle på den måde, du ønsker.
Er du nysgerrig på at vide mere ? Læs hele artiklen her:
“Adfærdsdesign er nøglen til gevinstrealisering”
Vil du lære hvordan du realiserer gevinsterne fra dine forandringsprojekter?
På kurset “Adfærdsdrevet gevinstrealisering” lærer du at bruge adfærdsdesign og gevinstrealisering som nøglen til værdiskabelse i dine projekter og forandringstiltag. Kurset er baseret på workshops og praktiske øvelser, så du lærer at bruge værktøjerne i praksis og kan overføre dem til dine egne projekter – læs mere herunder.