Virtuel facilitering - kom godt fra start

  • Længde
    0 dage
  • Pris
    1.495,-
  • Sprog
    Dansk & Engelsk
Hvordan kan du facilitere virtuelle arbejdsmøder uden at give afkald på kvaliteten og effektiviteten? Lær at anvende de basale digitale værktøjer og få tips og tricks til facilitatorens rolle under et virtuelt møde.

Om kurset

På dette intensive 2,5 timers online kursus lærer du at facilitere virtuelle arbejdsmøder og workshops uden at give afkald på kvaliteten og effektiviteten. Du lærer også at anvende digitale værktøjer, der understøtter læringen og øger involveringsgraden blandt deltagerne.

Kurset afvikles online på Zoom fra 13:30-16:00.

Indhold - på baggrund af denne korte online kursus kan du:

  • Anvende de avancerede funktioner i software udviklet til virtuelle møder (Teams, Skype or Zoom)
  • Planlægge og afholde effektive og involverende virtuelle møder
  • Gøre praktisk brug af de nyeste digitale værktøjer og få feedback undervejs fra dine kolleger
  • Få en større værktøjskasse i af interaktive virkemidler samt en række energizers, openers og closers til brug i virtuelle møder

Forberedelse:

  • Find et stille område, hvor du kan sidde
  • Tilslut høretelefoner, så vi undgår ekko, og tjek at både lyd og højtaler virker - overvej at genstarte din computer inden vi starter
  • Aktiver dit webcam - vi vil så gerne se, hvem vi taler med
  • Installer Zoom (kan downloades på www.zoom.us) senest 10 minutter før kursusstart og deltag online

Målgruppe

Kurset retter sig mod dig, der faciliterer eller deltager i virtuelle møder.

    Praktisk vejledning

    Gerd Helena Hals
    learn@implement.dk
    +45 4138 0040
    Pernille Sanderhoff
    learn@implement.dk
    +45 4138 0040
    Ida Esmarch Pedersen
    learn@implement.dk
    +45 4138 0040

    Faglig vejledning

    Kåre Ronex
    kron@implement.dk
    +4522512422